Welcome! There is a problem with the "Naruto" Skin at the moment. Please use a different one or deal with the eye rape.
Digital-Yume Forums
If you're new, make sure to check out the Practice board. :3

READ THE RULES BEFORE YOU POST.
Please spend more than 30 minutes on a picture, if your work is under 30 minutes but looks like a completed work then it is acceptable. However, if your work is under 30 minutes and looks like spam it will deleted. If it continues, a warning will be sent to the user and the picture will be deleted. A continuous offense will involve a temporary ban. If you have unfinished work, please finish before you start a new one. Also, this is a Naruto OP, pictures that are not Naruto related will be deleted. If you wish to draw something that is not Naruto related please go to the General OP, the link can be found bellow. Failure to follow these rules may result to a temp or permanent ban. Thank you~
-- ~ Cahaya ~ ZareonianWolf ~ Neko Max ~ Little Elf


~ MJ ~

Other boards: Colouring | Contest | Digimon | .hack | General * 2 * OP | InuYasha | Naruto | Pokemon * 2 | Practice | Request | Tamagotchi * OP | Yu-Gi-Oh * OP


<<PREV · [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] ... [23] · NEXT>>

[7683] Artist: tsun1tsun1 | Title: Sakura-chan | Time: 52m 7s
Pic #1919

PaintBBS
tsun1tsun1 @ Wednesday, April 7th 2010, 3:43 AM
avatar
So. Chibi Sakura. Lol. :D

PsychoSan's pic made me want to draw her.

I disliked Sakura for a while...but recently I've kind of dropped my dislike of her. XD Become slightly fond of her again, even. So yeah. Here's Sakura-chan. :P

kadaobi @ Wednesday, April 7th 2010, 8:20 AM
avatar
omg u make her soooo adorable *-* the color is lovely also ^^

sasuxnaruxlove @ Wednesday, April 7th 2010, 3:13 PM
avatar
C: jesss she is cute!~

Sam-chan @ Thursday, April 8th 2010, 12:15 PM
Omg this style is so cuuuute. <33

PsychoSan @ Friday, April 9th 2010, 2:21 AM
avatar
OMG! -dead-

SO CUTE!~ XD I love her big pretty eyes! <33


[7682] Artist: sasuxnaruxlove | Title: sasunaru | Time: 3h 31m
Pic #1918

ShiPainter Pro
sasuxnaruxlove @ Tuesday, April 6th 2010, 8:53 PM
avatar
request

Sam-chan @ Thursday, April 8th 2010, 12:15 PM
I love how cute Kyuubi Naruto looks. <3


[7681] Artist: sasuxnaruxlove | Title: omfg request | Time: 1h 12m
Pic #1917

ShiPainter Pro
sasuxnaruxlove @ Tuesday, April 6th 2010, 5:12 PM
avatar
D8 cover your eyes! yeah..... this was a request .... and i'm not really proud of it so... yeah i'm not posting this on my DA

tsun1tsun1 @ Wednesday, April 7th 2010, 2:48 AM
avatar
Omg XD I uh...I like Chouji's hat hair. ;)

darkmoonstone @ Monday, April 12th 2010, 4:56 AM
avatar
D= crack...pairing...to...the...extreme *dies*

also ty for scaring my brother for life! =D
XD


[7679] Artist: darkmoonstone | Title: Chibi WIP | Time: 22m 42s
Pic #1915

Chibi Paint
darkmoonstone @ Monday, April 5th 2010, 11:13 PM
avatar
ok...WTF IT MUST HATE ME?!
i've linearted it 4 times
1st; errored and closed page
2nd; computer randomly shut down
3rd; got distracted and my brother turned off the comp
4th; the internet cable fell out and it isn't saving my progress ARGGG
i give up, HAVE IT UR WAY FRIGIN INTERNET TROLL

kadaobi @ Wednesday, April 7th 2010, 8:18 AM
avatar
so adorable *-* cant wait to see when u're done


[7677] Artist: sasuxnaruxlove | Title: No Title | Time: 16m 3s
Pic #1913

ShiPainter Pro
sasuxnaruxlove @ Thursday, April 1st 2010, 8:42 PM
avatar
yep, new chapter
D: we've seen this jutsu before. lol, poor hidan. he must be lonely in that hole >: .... i've never liked him though, i just feel for him
oh shit i left my circle * embarrassed *

(Edited on April 1, 2010, 8:44 pm)

kadaobi @ Friday, April 2nd 2010, 11:06 AM
avatar
lol XD ppl should draw tobi is so happy for seeing deidara and make fun of him like they did long time ago ;/ i miss deidara and tobi funny things~~~ <33333 i think u need to color this 6___6 you make me want to draw them ;A; nice job


[7676] Artist: PsychoSan | Title: HBD Sakura | Time: 40m 13s
Pic #1912

ShiPainter Pro
[View Animation]
PsychoSan @ Monday, March 29th 2010, 1:01 AM
avatar
It's two minutes late! Sorry...?

So. Sakura. I love her. :3 And I miss her long hair. She needs more love!

kadaobi @ Friday, April 2nd 2010, 11:05 AM
avatar
happy birthday sakura! ^-^
im not into sakura fan but i think im into karin fan~ lol maybe because i like red more than pink ;/ hehe~~~ i like the color that u choice~ so cute


[7675] Artist: kadaobi | Title: Nagato | Time: 26m 24s
Pic #1911

ShiPainter
[View Animation]
kadaobi @ Sunday, March 28th 2010, 1:25 PM
avatar
^^

PsychoSan @ Monday, March 29th 2010, 12:20 AM
avatar
Haha... sweet! Nagato. I actually forgot about him. >__> What with all the Sasuke/Danzou drama and what not. Hrm.

Nice though. I like how you did this and you made him. Sucks he died. D:


[7674] Artist: tsun1tsun1 | Title: Get with the times, Uncle Madara | Time: 1h 25m
Pic #1910

ShiPainter
tsun1tsun1 @ Friday, March 26th 2010, 11:47 PM
avatar
.......xD

this just came to mind when I read 488 :P

..I should have made Maddy's head the same size as Sasuke's. >__< I'm not used to drawing masks. But oh well, I didn't save the layers.

Edit: Fixed head-sizes..

kadaobi @ Saturday, March 27th 2010, 5:03 AM
avatar
Your drawing style is always cute. You're really good at drawing background actually. I like your Sasuke and Madara here ;D I like the color you choice because it's still adorable. Is it just me or I really think Madara is the great scientist? @@;

xTomatoInTheSky @ Sunday, March 28th 2010, 12:13 AM
avatar
hehehehehe ... ItaSasu is so canon its scary.

you drew Madara so cuteeee~

tsun1tsun1 @ Sunday, March 28th 2010, 1:32 AM
avatar
^ Yes, but SasuNaru is more gay >:)

Hehe, thank you both!
@Kadaobi: Madara is a mad scientist. :D

Sam-chan @ Tuesday, April 6th 2010, 6:03 PM
BRB DYING

Ffff this is so awesome, I actually laughed out loud. <3

tsun1tsun1 @ Wednesday, April 7th 2010, 2:42 AM
avatar
Thank you! XD I'm glad it achieved its purpose :D


[7673] Artist: PsychoSan | Title: Tears of Joy | Time: 41m 30s
Pic #1909

ShiPainter Pro
[View Animation]
PsychoSan @ Friday, March 26th 2010, 8:20 PM
avatar
I so thought she died at first. D:

But then she was being hugged by Shizune and I was soooo happy!~ <333 Is it me or does something look wrong with her eyes? Hrm.

tsun1tsun1 @ Friday, March 26th 2010, 8:37 PM
avatar
Awwwwww <33 I loved that scene. ;u; It made me kinda like TsunaShizu, lol. :3

Sth1992 @ Friday, March 26th 2010, 9:00 PM
I also thought she died xD
Nice work =3

kadaobi @ Saturday, March 27th 2010, 4:57 AM
avatar
yay Tsunade is still alive ;u; I was really surprised when I read Naruto chapter 488. 'u' Your drawing is so good. You asked something look wrong with her eyes; I don't think so... Her eyes are quite cute xD I like the color you choice.


[7672] Artist: kadaobi | Title: Karin | Time: 47m 37s
Pic #1908

ShiPainter
[View Animation]
kadaobi @ Friday, March 26th 2010, 1:49 PM
avatar
I love Karin.

PsychoSan @ Friday, March 26th 2010, 8:21 PM
avatar
I am not a huge fan of hers but she is interesting. And I like this. The background looks awesome and I like how you colored her. :3

tsun1tsun1 @ Friday, March 26th 2010, 8:39 PM
avatar
I love her too! :3 And she looks so pretty in your style! <3 I adore your colouring.

xTomatoInTheSky @ Sunday, March 28th 2010, 12:11 AM
avatar
your coloring skills are so epic xD


[7670] Artist: PsychoSan | Title: Karin | Time: 55m 31s
Pic #1906

ShiPainter Pro
[View Animation]
PsychoSan @ Wednesday, March 24th 2010, 2:32 AM
avatar
Okay, I am a little annoyed since Shi Painter was being weird and not letting me erase normally... BX

Whatever.

Karin. Because I love her hair. Really. Sorry it's sloppy since I couldn't erase and edit like I usually do. I will try to come back and see if it'll work later.

EmoSasu @ Wednesday, March 24th 2010, 7:42 AM
I don't like Karin.. but this is cute :D
nice work :D

tsun1tsun1 @ Wednesday, March 24th 2010, 5:14 PM
avatar
OH I love how you drew her! :D Cute~ <33


[7669] Artist: EmoSasu | Title: Roarrr! | Time: 1h 14m
Pic #1905

Chibi Paint
EmoSasu @ Tuesday, March 23rd 2010, 2:52 PM
nh... not finished yet^^

Sth1992 @ Tuesday, March 23rd 2010, 3:34 PM
Wow thats pretty awesome
I'd Love to see this finished :)


[7668] Artist: tsun1tsun1 | Title: KakaKarin <3 | Time: 1h 33m
Pic #1904

ShiPainter Pro
tsun1tsun1 @ Monday, March 22nd 2010, 11:05 PM
avatar
Kakashi x Karin. I like this pair, ever since the piggy-back ride in the manga. So cute. xD

...I like weird pairings. :3

sasuxnaruxlove @ Tuesday, March 23rd 2010, 1:34 AM
avatar
i like crack pairings too >n> but strangely not this one


[7667] Artist: Sth1992 | Title: Kabuto ... Again | Time: 57m 21s
Pic #1903

ShiPainter
[View Animation]
Sth1992 @ Monday, March 22nd 2010, 4:10 PM
Kabuto again xD

I cant stop drawing him for some reason.

PsychoSan @ Monday, March 22nd 2010, 9:57 PM
avatar
Well, he does look cool! :D And it is nice to see him again... even though he's all Oro-i-fied and kind of weird looking, lol.

yozora @ Tuesday, March 23rd 2010, 2:16 AM
avatar
Aaaah, Kabuto! I really miss him is the serie, no seriously, I do!
My best friend was a huge fan of him and she made me a fan also ^^"

I'm afraid he is not (how shall I put it :x) the old Kabuto anymore... XD
Don't think he will ever be 'ok' anymore, if i see him like this. (How far your could speak of Kabuto and him being 'ok' in one sentence ^^")

nicely drawn picture, me like ^^


[7666] Artist: PsychoSan | Title: Bandwagon'd, lol | Time: 49m 37s
Pic #1902

ShiPainter Pro
PsychoSan @ Monday, March 22nd 2010, 2:17 PM
avatar
So I wanted to a bloody Sasuke tooooo!!~ DDD:

>_> I don't think it turned out too well, ehehe... -pouts- I really liked how tsun1tsun1 did it so I tried to go with that style but I guess i don't understand the concept well or something.

>_< It just looks so weird!

Anyhoo... Sasuke wants revenge, of course, and I think he looks cute with tears... so. I added it with the blood. Yeah.

tsun1tsun1 @ Monday, March 22nd 2010, 3:02 PM
avatar
He's so cute ;v; *shot*
I really like his expression <3 And the blood/tears, lol. :D

Sth1992 @ Monday, March 22nd 2010, 3:12 PM
this is epic :)



<<PREV · [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] ... [23] · NEXT>>

“Wax Poteto” 5.9.1 by Waccoon / Based on OekakiPoteto v5.x by RanmaGuy and Marcello
PaintBBS and Shi-Painter by Shi-chan / NoteBBS by WonderCatStudio
Load time: 0.0450 — SQL: 0.0305